Meerdere omgevingen in de liveomgeving

Bij een conversie wil ik van Omgeving 12345AA data overzetten naar omgeving 12345BB
Ik kan echter alleen de omgeving AA selecteren.
De token van de omgeving BB geeft een foutmelding in de zin dat de co

het zou fijn zijn als beide omgevingen direct gebruikt kunnen worden.
Op connect.afas.nl geeft het invoeren van de token geen probleem.

De omgeving kan toegevoegd worden aan de omgevingen echt het is niet mogelijk om de omgeving te specificeren.

Bij het maken van een Hub geeft de omgeving een foutmelding " kan geen verbinding maken "

Hoi @JzoConsultancy, het is in HubBI mogelijk om meerdere omgevingen toe te voegen. Dit mogen meerdere productie-, test-, en/of acceptatieomgevingen zijn.

Je kunt deze omgevingen toevoegen in het menu Standaard / Omgevingen (zie onderstaande print-screen), waarbij je per omgeving het token kunt vastleggen en kunt aangeven wat voor soort omgeving het is.

Als je meerdere omgevingen hebt toegevoegd kun je bij het maken van een hub bij bron en omgeving de gewenste Profit omgeving selecteren.

Hallo Bob,

Dat begrijp ik

Ik heb echter een situatie van een herimplementatie waartbij vanuit en live omgeving naar een nieuwe live omgeving gestuurd moet worden

De connectortoken van de AG omgeving kan ik wel invoeren, maar niet gebruiken.

Hoi John, HubBI kan overweg met deze situatie. Zou je voor de zekerheid de omgeving AG eens willen verwijderen uit HubBI en opnieuw toevoegen?

Hoi Bob,

ikheb dat gedaan en de het bleek dat de app connector inmiddels aangepast was en mijn token was gewijzigd.
Het werk gewoon !