Signaal vanuit HubBI

We hebben al een paar keer een signaal vanuit HubBI ontvangen met de status Mislukt. Als we dan gaan kijken in het Logboek dan staat er vaak ProfitErrorNumber : message: Connector. Hoe kunnen we voorkomen dat we dit signaal krijgen en waar ligt het aan?
Op de AFAS Open hebben we dit bij de HubBI desk gevraagd en die adviseerde ons om een melding aan te maken als het de volgende keer weer voorkwam, dus bij deze :smile:

Laat maar, ik zie op AFAS Status dat er van 21-06-2024 op22-06-2024 01:00 uur Onderhoud is geweest aan de database servers bij AFAS, zal daar wel mee te maken hebben

1 like

Hallo @ErwinS klopt inderdaad, ik heb vergelijkbare meldingen gezien bij andere klanten. Het heeft inderdaad met het onderhoud te maken, waardoor er op dat moment geen connectie gemaakt kon worden. Als het goed is heb je de meldingen daarna ook niet meer gezien.

1 like

Bedankt voor je aanvulling. Ik had de meldingen nog apart staan om uit te zoeken >> opgelost :grinning:

1 like